14 Şubat 2013 Perşembe

ÇARŞAMBA-EMİNÖNÜ FİRARI

Selamlar:) 
İki gündür kilo vermek için dağ tepe yürüyorum:D Ama öyle demeyin dün çarşamba pazarına gittim öyle yürümüşüm ki tam bir kilo gitmiş siz düşünün artık:) Henüz telefonumu çıkarıp etrafın resmini çekecek cesareti bulamadım ama bulunca her bir yerini çekicem çarşambanın:) Sadece yürüyüş için gittim ancak öyle çok alıncak şey vardı ki. Dayanamadım ben de bir kaç parça bir şey aldım:) Bugün de yolum Eminönü'ne düştü. Gezdim yürüdüm zayıfladım bir kaç parça da ordan topladım döndüm eve..Cicilerimin hepsi aşağıda:) 


<!--more-->Bluz Çarşamba Pazarından..5tl..kot pantolon 10tl...


Şal aldım kendime bugün Eminönü'nden. Ben eşarp seviyorum aslında. Böyle renk renk desen desen eşarplara bayılıyorum. Tam bir ayakkabı ve eşarp tutkunuyum diyebilirim. Ama bazen de desenli kıyafetlerde de şal lazım oluyor diye yeni yeni kullanmaya başladım. Kırmızı-siyah almıştım bir tane hoşuma gitti ikincisini aldım bu hafta. Markası Gümüş İpek.. Ben daha acemiyim diye uygun fiyatlı bir şey alayım, kullamazsam ziyan olmasın dedim. Bu şal 20tl önü çok güzel duruyor ve kumaşı da hakkaten benziyor fiyatlı şalların kumaşına. Ama kışlık olan demek lazım yazlıklar ince baya.. Gelelim kolyeme:) Ne kadar harika değil mi ya? Bayıldım:) Bu sıralar takıya taktım hadi hayırlısı bakalım:) Çarşamba pazarında ufacık tezgahı olan bir teyze satıyor. Bir de anneme hediye aldım resmen o kolyeye aşık olarak ancak resmi elimde yok:) Benim kolyem 10 lira. Merak edenlere tezgahı tarif edebilirim çok kolay...


Pepeleeeerrr:) Hayır henüz benim kuzularım yok:D Ancak ölesiye sevdiğim kardeşlerim var. Biri anaokuluna başladı bu hafta görmeniz lazım heyecanını:) O'na hediye almak istedim böyle bir şey yaptım:) Sonuçta çocukları Pepe ve ıvır-zıvırdan daha mutlu ne edebilir ki değil mi? E ona alınca ufak kız kardeşime almamak olmaz aralarında 2 yaş var sadece. Ona da pembişinden aldım. Görseniz yersiniz ikisini de nazar olur diye koyamıyorum:) Bu tarz çanta almak isteyenlere harika bir amca keşfettim Eminönü'nde. Çantacılar sokağında Mercan Pasajı var. Oraya girdim genellikle toptancılar. Esnaftan birine sordum bi tane var dedi tarif etti. Pasajın en alt katına inin 11 numaralı çantacı.Ufak bir mağaza ama amca imalatçı; hem çok uyguna satıyor hem de çok kaliteli ürünler.. Çanta boylarına göre değişiyor fiyatlar...Kesinlikle kırtasiyelere falan gitmeden uğrayın derim.


Heheh bunlar ne diceksiniz. Elbezi lazımdı:) Eminönüne gidince elbezi havlu almadan dönülür mü? İşin raconuna aykırı:) 1,5 tl 4lü pakedi. Öyle çok kaliteli değiller ancak bana da kolayca feda edebileceğim tarz bir şey lazımdı zaten:)
Battım gene battım iki günde:) Bir kaç gün evde otursam iyi olacak..

6 yorum:

  1. Canım bluzla pantolona bayıldım, fiyatlar süper... Kolye de çok tatlı... Bana da bir çarşamba yolu gözüktü sanırım :D

    YanıtlaSil
  2. Haha :) kuzum sen gel bu taraflara da birlikte gidelim ya:) elcağızlarımla götürürüm seni:)

    YanıtlaSil
  3. ay ben o kadar merak ediyorumki şu çarşamba pazarını 2 senedir ha gidice ha gidicem
    ama gidicem inş.
    bluzun harika güle güle kullan inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım daha guzellerı senın olsun ınsallah:) kesın gıtmelısın .sosyete pazarları gıbı degıl ama uygun fıyata cok guzel seyler bulunuyor tavsıye ederm:)

      Sil
  4. Bebeğimm bluzunda pantolonunda şalında kolyende çok güzel .. hepsini iyi günlerde kullan :) yine bulmuşsun bişiler tebik ederim seni :) kısa günün karı gardırobuna eklemşsin :) öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla oyle oldu canım ya:) saol bıtanem daha guzellerı senın olsun ınsallah:)

      Sil