13 Şubat 2013 Çarşamba

L'oreal Ve Flormar Tanıtımı:)

Merhabalar:) Bugün gene gidip o güzel çarşamba pazarını geziceğim ancak hazırlanmadan önce günlük olarak kullandığım ve memnun olduğum makyaj malzemelerimden bahsetmek istedim. Öncelikle her gün uygulamasam da cildimin soluk olduğunu düşündüğüm günlerde renkli nemlendiricim hayatımı kurtarıyor.
Watsons'dan almıştım bir sene kadar önce. Aynı boy ve hala bitmedi. Zaten nohut tanesi kadarı yetiyor tüm yüzünüze. Ben buğday tenliyim en açık tonunu kullanıyorum. Şimdi yeni yeni yaygınlaşıyor ancak o zaman pahalı markalar dışında pek ürün bulamamıştım ben. Makyaj ürünlerinde orta yolu bulmayı yeğliyorum. Çok ucuz ürünlere güvenemiyorum çok para dökmek de istemiyorum. Genellikle L'Oreal ve Flormar takılırım.
<!--more-->Bunu bir sene önce 16liraya falan almıştım. Çok memnun kaldım hala da bitmediği düşünülürse...


Kendi ürünlerimin resimlerini çekemedim çünkü hepsi baya hırpalanmış bir vaziyette hi hi:) Göz çevresini aydınlatmanın ne kadar fark edeceği düşünüldüğünde ben bu ürünü keşfetmenin mutluluğunu yaşıyorum:) Bu bana nişan bohçamda gelen ürünlerden biriydi. Evleneli 7 ay olmasına karşın kullanmayı daha yeni keşfettim:) harika bir ürün. Göz altına sürülüyor ancak ben üstüne de sürüyorum güzel oluyor. Fiyatını şöyle bir araştırdım 33lira civarı sanırım. 
Eyelinerım Flormar'dan. 12.75tl. L'Oreal'in de eyelinerı mevcut ancak bu günlük olarak daha rahat. Benim ilk kullandığım eyeliner olmasından sanırım elim alışmış en rahat bunu kullanıyorum. Her gün sürmeden çıkmam dışarı:)

Gelelim maskaraya... Normalde günlük olarak Flormar'ın bir ürününü kullanıyorum çünkü biraz belli olmasın istiyorum ancak rimelimi kırmayı başardığımda bunu kullanmaya başladım.Hani reklamında Penelope Cruz'un can alıcı bakışları var ya; onun kadar olmasa da oldukça güzel oluyor:) Sanırım fiyatı 45lira civarı. Makyaj ürünlerinin uzun süre kullanıldığı düşünülürse çok verilemeyecek bir fiyat değil. 
Eğer benim gibi çok belli olmasın hafif makyaj dursun diyorsanırz bu da günlük maskaram: 10tl Flormar

Çok far uygulamayı sevmem. İngiltere gezisi sırasında şansıma kapanan bir mağaza bulmuştum bunların tanesi 1 pound ( 3.33tl) idi. Her renginden almıştım. Şimdi akşam dışarı çıkarsam ev gezmesi falan çok hafif eyelinerın altından parlıyacak şekilde kullanırım. Fırçasına bayıldım bunun kullanımı çok rahat. Burada fiyatı saınırım 40 tl. Ben baya iyi almışım hihi:))
Göz kalemi eğer eyeliner kullandıysam kullanmam ancak far kullandıysam hafif göz altına gölge yaparım. Flormarın göz kalemi yeterince iyi. Ancak Nivea'nın akmayan kalemleri de hakkaten akmayanlardan tavsiye ederim:)


Flormar :4tl civarı        Nivea:18tl

Ben ruj kullanmıyorum ancak evimde L'oreal'in Glam Shine serisinden iki uc tane mevcut.
L'Oreal Glam Shine :25tl civarı

Gel gelelim evimizde mutlaka bulunması gerekenlere:)))

 Nivea'nın göz altı morluklarına karşı etkili kremi harikalar yapıyor diyebilirim. Benim göz çevrem çabuk solar. Beni mutlu eden ürünlerimden biri. Ufacık kutucuk ancak zaten parmak ucuyla alıp sürüyorsunuz; 20tl. Göz makyaj temizleyicisi olarak da en son yukardaki L'oreal'i aldım. Fena değil. Gözü acıtmıyor, yakmıyor. Hafif bir yağ etkisi bırakıyor ama çabuk geçiyor.Şu sıralar indirimde 15tl civarı Gratis'te Watsons'da bulunabilir. Watsons demişken değinmeden geçemeyeceğim bir ürün var

Bunlar...Ben silindir şeklinde olanı kullandım.Sadece Watsons'da mevcut. Hatta mevcuttu demem lazım zira artık bulamıyorum. Yüz ve göz makyaj temizleyicisi. İngiltere'den geliyormuş. 3 sene falan kullandım bunu. 15lira civarıydı. Krem şeklinde. Bulursanız alın derim:))
Bu güzel günde çarşamba pazarını kaçırmayayım ben görüşmek üzere:))


2 yorum:

  1. niveanın kremi nasıl ya benm baya mor göz altlarım işe yarar mı ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla canım ılk sürdüğünde bile bir ferahlama yasıyorsun. Benim hosuma gidiyor kullanıyorm. bir dene istersen cok pahalı degıl zaten

      Sil