7 Şubat 2013 Perşembe

HEP KOLYE TAKACAK DEĞİLİZ YA...

Herkese merhabalar...
Geçenlerde bir düğüne gitme mevzusu oldu..Ben normalde pek sevmezdim düğünlere gitmeyi ama evlendikten sonra bi haller oldu bana.. Uzun zamandır da bir düğüne gidememiştim malum kış...Gerçi kına gecesi isteğim hala mevcut ama hadi hayırlısı... E söz konusu düğün olunca beni bir gene ne giycem derdi sardı sarmaladı.. Kış olunca bir siyah etek ve siyah cekette karar kıldım ama çok siyah oldum.. Ceketimin de onu kapalı cinsten.. Aklıma bir fikir geldi.. Renkli apoletler harika olur dedim ve attım kendimi tabi ki de Eminönü'ne...sordum soruşturdum hazırını bulamadım..Ama malzemesini nerden alcağımı buldum.. Takıcıların arka sokağında orta boyutta ancak her tarafı ıvır zıvır dolu olan harika bir mağaza keşfettim..Üstelik hazır yakalar da mevcut hemde 10tl...orada kendimi iki saat kadar kaybettikten sonra malzemelerimi aldım:)
<!--more-->
Evet evet renkli alacaktım ancak bunu da görünce bayıldım doğrusu.. Kokoşluğa kokoşluk katmak gerek dedim zincirleri aldım takı pasajından..3 boyutta keserek halkalarla fiyonkların kenarına tutturdum.. Biraz da kullanışlı olsun tek cekette olmasın değiş değiş kullanayım diye broş iğnelerini her iki tarafına diktim. Üşenmeden iki tarafına da diktim ki iyice yaklaşsın cekete uçları kalkmasın diye.. Çok kenarda da olmaması lazım görünmemesı için..



İşte bu da bitmiş hali oldu..

Çok güzel bir resim olmamış ancak elimde sadece bu vardı.. Altın rengi kemer detaylı bir eşarp yada kırmızı şalla harika durdu.. Ama bir daha ki sefere kesin renkli yapıcam:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder