5 Şubat 2013 Salı

...HOŞBULDUM YAZISI...

          Öncelikle herkese merhabalar...
          Ben blog alemine hoşbulurken, siz de bloguma hoşgeşdiniz:) Bendeniz Ayşe...
Alış-veriş yapmayı delicesine seven biriyim..Ama her zaman alan değil daha çok bakan tarafta oluyorum:) Zira bütçem bu kadarını kaldıramaz. Almasam da gezerim takip ederim ama... Özellikle indirimli ve güzel şeyler bulduğumda değmeyin keyfime..İşte bu kadar geziyorum tozuyorum, boşa gitmesin paylaşayım istedim ve bir arkadaşımın teşvikiyle yazmaya başladım. Her zaman ilk yazılar sıkıntı verir, ben de bu yazıyı o sıkıntılar içinde yazdım hoşgörün...
         Blogumda yer yer gezdiğim beğendiğim yerleri anlatıcam, yer yer nerede ne fiyata neler bulduğumu paylaşıcam, yer yer de kek hamur işi paylaşımı yapabilirim:) Anlıyacağınız ordan burdan ama çoğunlukla alışverişten konuşucam...
        Haydin bakalım ilk yazımız hayırlı olsun!!...:)

2 yorum:

  1. Kuzummm,balımm blogun hayırlısı olsun .. Seni buradan da takip edeceğim.İstanbul'da olmasamda buradan da bilgileneyim, geldiğim zaman planlarımı kolaylaştırmış olursun.Hadi bakalım paylaşımlarının devamını diliyorumm .. :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yazını simdi gördü kusura bakma:) Geldiğinde ben bizzat kolaylaştırırım canım planlarını sen hiiiç merak etme:)

      Sil