13 Şubat 2013 Çarşamba

Grammy Awards 2013 Erkekleri

Seyredeniniz de vardır seyretmeden geçeniniz de.. Ben tekrarına rastladım. Şöyle bir gezindiğimde gördüm ki herkes kadınlardan bahsetmiş. Bence ödül törenine damgalarını vuranlar erkeklerdi:) Ya da benim ergenlik yılları gözdelerim oldukları için bana mı öyle geldi bilemicem hihih:) Açılışı Pitbull'la yapmak istedim. Şu sıralar şarkılarını zevkle dinlesem de herhalde bir milyon düet yaptı adam ya. Her şarkıda bir cümlesini duymak mümkün. Yiğidi öldür hakkını ver demişler şarkıları güzelleştiriyor Allah için..


<!--more-->Adamın kendine has bir havası var. Bence bu ikili de kendisini ne kadar güzel bulsam da JLo sönük kaldı; bu sene favori Pitbull...
Gecede beni şok eden isim Johnny Deep oldu. Nedense hiç beklemiyordum. Birden ergenlik yıllarıma döndüm. Karayip Korsanları'nı baştan aşağı izleme hevesi sardı beni.



Kim demiş erkekler hep aynı giyinir diye. Orasından burasından şallar sarkmasına rağmen gene kendi tarzında gelmiş Johnny Deep. Ne yalan söyleyim ben takım elbise taraftarı olsam da O'na böyle de yakışmış değil mi:) O kadar rahat ve kısa bir sunum yaptı ki kendine güvenini kıyafetle göstermenin ötesine taşıdı. Lise yıllarına döndüm vallaaa:))


Maalesef Neil Patrick Harris'in tek fotosunu bulamadım. Mübarek erkek arkadaşı iki dakika bırakmamış yakasını hıh! Hiç oldu mu bu Neil diyesim var adama. How I Met Your Mother seyredenler bilir. Ne kadar kadınları kullanan bir karakter olsa da insan onu sevmekten geri kalamıyor. 


Onun bu muzip halleri aklıma geldikçe günlerce gülesim geliyor. Şuna bakın ya :D
Veeeeee genç kızların illa bir dönem hayranı olduğu Justin Timberlake karşınızdaaaa:)



Hadi kızlar itiraf edin illa ortaokul-lise çağında Justin posteri bi yerlerden kesilmiştir:) Sahnelere geri dönüşü kesinlikle muhteşemdi ama. kahverengi ışıkların altında 80'lere gönderme yapan bir tarzla geldi. Öyle ki şarkıya pek odaklanamadım görsel sunumları incelemekten.


Tam Justin napmış böyle derken koltukların arasından biri çıkıveriyor şarkının ortasında;


 Jay-Z..Adam öyle rahat çıktı ki sahneye. Sanki biri gel yemek yiyelim dedi o da olur der gibi. Bir dakika önce muhabbet edişini gösterdi kamera arkasındakiyle. Sonra bi baktım elinde mikrofon şarkıyı söyleyerek sahneye geliyor. Adam için ufak şeyler bunlar demek ki:) Üstüne bir de ödül aldı oooh mis gibi gitti evine...
Gece de bir çok grup bir çok sanatçı vardı ancak ilgimi çekenler bunlarla sınırlı kaldı. Hatta seyrederken farkettim de eskisi gibi şarkı da dinlemiyormuşum. Tanımadığın isimler gördükçe "eyvah yaşlanıyorum" tribine girdim evet! Aah ben lisede olcaktım da..Neyse:)





2 yorum:

  1. Jennifer Lopez'in kıyafeti oldukça iddialı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bnce de özellikle bacak dekoltesi.

      Sil