8 Mart 2013 Cuma

AZ ORDAN AZ BURDAN:)

Merhaba:)
Uzun bir süredir yazma fırsatım olmadı. Bu kız hep Çarşamba'ya yada Eminönü'ne mi gidiyor diyeceksiniz evet farkındayım son zamanlarda hep oralara gittim ama çarşamba günlerim hep Fatih'te geçtiği için evden bir saat erken çıkıp çarşamba pazarına bi uğruyorum. Maksat yürümek olsun. Değilse her hafta bir şeyler alsam vay benim halime:) Gezdim, tozdum. Kumaş bölümüne girdim. Bu hafta daha güzeldi kumaşlar. Aker'in kumaşlarını getirmişti bir adam. 2metre-3metrelik parçalar 5lira. Rengarenk..O kadar güzeldi ki. Ancak bazı kumaşçılar fiyat artırmışlar. Olsun hala da uygun fiyatlar. Bu hafta keten kumaşlar ağırlıktaydı.
<!--more-->
Bu haftalık aldıklarım bunlar. Yeşilli olan 3mt , Aker'in. Dokununca hemen anlaşılıyor. Krep gibi kırışmayan bir kumaş. Narçiçeği krep 3 buçuk metre kadar o da 5 liraydı. Ötekiler yarım metrelik parçalar ikisi 2,5lia. Yaz geliyor dedirtiyorlar değil mi:)


Bunlar da saatlerim:) Ne zamandır saat lazımdı. Tesadüf bir gün önce internette görmüştüm. Pazarda zenci, şeker mi şeker bir abla satıyordu. 10 tl tanesi. Ancak sıkı bir pazarlıkla ikisini 16 liraya kapattım:) O kadar güzel modeller vardı ki içimde kalanlar oldu yani:) Ablam bozuk aksanıyla "Siftah senden bereket Allah'dan " demek istedi herhalde ama " Sen şimdi siftah aldın, hepsi biticek inşallah" diyebildi sadece. Gülüşe gülüşe ayrıldık:)

Bu da kuzenime aldığım sweatshirt. Çocuk kıyafetleri konusunda Waikiki'yi tek geçerim. Büyük reyonlarını pek sevmesem de çocuklar için hem çeşitlilik olsun hem de kalite olsun bir numara. Üstelik indirim zamanları da oldukça makul. Eğer şanslıysanız 6 liradan başlıyor tshirtler. Bunu ben 13 liraya aldım. Aynı fiyata altına çorap ve şort takımlar vardı. Toplamda 26 liraya bir takım kıyafet oluşturulabilir:) 
Şimdilik bu kadar diyorum ve herkese mutlu günler diliyorum:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder