19 Mart 2013 Salı

Marmara Forum Süvari

Herkese merhabalar:) 
Hep kendime mi alcam bu sefer sıra eşimdeydi. İndirim zamanını değerlendireyim dedim. Özellikle indirim zamanı YKM ve Boyner gibi çoklu mağazaları tercih ederim. Çünkü ürünler hem kendi marka indirimlerine hem de mağaza indirimine uğruyor. Benim gibi şanslıysanız U.S Polo gömlekleri 28tl'ye alma fırsatı bulabilirsiniz. Ben de hem Boyner hem de YKM var diye Marmara Forum' a gitmeyi seçtim. Zeytiburnu metro tramvay ya da metrobüsten indikten sonra az yürümek gerekiyor. Olsun hava güzel dedik yüklendik ayaklara. Çoklu mağazalara baktım ancak almadan aklimdaki bir kaç yere daha bakayım diyordum ki Süvari'nin vitrinindeki ilanı gördüm. 3 gömlek 59, 3 pantolon 99, kravat 9.90...Attım kendimi içeri. Daha önce Süvari'den alışveriş yapmamıştım ama eşimin bir kaç eşyası vardı bir bakayım dedim. Bütüm ürünlerde geçerliymiş bu indirim. Bende 3 gömlek 3 pantolon 2 kravat aldım.
<!--more-->


 En baştaki kravat evde vardı kombin yapayım dedim:) nasıl olmuş? Ben bayıldım. Pantolonlar canvas ancak kumaş pantolonda da geçerliydi indirim. Tek olarak almak isterseniz pantolonların teki 50tl. 2 alana 1 bedava gibi bir mantık var yani. Daha sonra arayıp taradım ancak bulamadığım bir sweat için bakındım. U.S Polo'nun kış sezonunda görmüştüm ama almak nasip olmamıştı. Tabiki bulamadım ama eve döndüm internet sitesine bir baktım ki orada var. Yeni sezon sweat için o kadar para verceğime biraz kargo vereyim bunu alayım dedim. 

Fiyatı 39.95. Ancak alışveriş sonunda farkettim ki kargo ücreti yok. Üstelik erkek pantolonlar 34liradan başlıyor. Ürün kargosu hakkında memnuniyetimi gelince belirtirim artık:) Kendime bir şey almasam olmazdı ama:D Ykm'de yaklaşık bir ay önce bir eşarp görüp dibim düşmüştü ancak pahalı gelince kendimi durdurmuştum..  Bugün gene reyonda en parlak haliyle bana göz kırpıyordu. Dayanamadım sordum fiyatını. "İndirim"de denmesin mi:D Aldım gitti. Bu da eşarbım:

Ben çok keyifli bir alışveriş yaptım. Darısı başınıza:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder