15 Mart 2013 Cuma

Starcity Gezintisi

Merhabalar,

Baya olmuştu bir avm turlaması yapmayalı:) Veeee Ayşe sahalara geri döndü. Doğum günü, ihtiyaçlar derken iyi bir gezme fırsatım oldu. Bu kez Starcity Outlet Avm'yi gezmek istedim. Evet outlet avmler biraz uzak ancak hem sezon hemde geçmiş sezon ürünleri bir arada bulunması hasebiyle oldukça mantıklı geliyorlar bana. Sezonu takip etmesem de olur kaliteli olsun yeter diyorsanız tercihiniz bu yöne doğru olsun derim. Starcity Outlet Halkalı taraflarında 212 Power Outlet Avm'den sadece bir kaç blok ilerde. Tem otoyolundan ilerlerken tam görünmüyor biraz arada kalıyor yanlız. Kocanızı, abinizi, babanızı ya da arabası olan herhangi birini ikna edin derim ben:) Yakınından geçen otobüs biraz az.

Bir çok marka bulunuyor. Özellikle Beymen'de ithal markalar da söz konusu. Bakmayın outlet dedğine Dolce Gabbana mont yanılmıosam binlerce indirimle 490 liraya düşmüştü:) Favori mekanim orada Forever New:)
<!--more-->
Ufak çantaları 20-40lira aralığında büyük çantalar ise 50-60. Tabi sezon sonu olanların fiyatları bunlar. Ancak yolunuz Antalya da Deppo Outlet' e düşerse mutlaka yanınızdakini ikna edip bir girin. Çantalar orada 20tl kemerler de 15 tl civarıydı. Benim seçimim bunlardan yana oldu:


Bilekliğim sadece 10lira keşke keşke daha renkleri olsaydı dedim. 5tl-15 tl arası bileklikler,10-30tl arası da kolyeler bulmak mümkün.Ben almadım ama bahsetmeden geçemeyeceğim bir kaç üründe kaldı aklım.

             Tablet çantası 20tl                                Çapraz Çanta 25 tl
  

Koton'da gariptir ama bu sezon pek bir şey bulmak mümkün değil. Ayrıca U.S Polo Assn'e uğramalısınız. Sweatler ve gömlekler 29 liradan başlıyor. Çocuk montları da 50 liradan başlıyordu. Seneye hazırlık yapma adına uygun bence. Öyle uzun uzun gezmedim daha alacaklarım vardı, çıktım Starcity'den. 212'nin hemen yanında kocamaaannn bir Waikiki var. Büyük katlarını görmedim ama çocuk katları devasa. Sadece devasa bir alan erkek çocuklarına, devasa bir alan da kız çocuklarına ayrılmış. Erkek çocukları bölümü biraz geliştirilmesi gerekiyor ancak kız çocukların bölümünde kendinizden geçmemeniz mümkün değil görünüyor.İşte Waikiki Hazinelerim:


Birbirinden tatlı değiller mi:) Çocuğu olan anneler bir uğrasın derim ben ısrarla:) Bu haftalık gezintim bu kadar oldu. Ancak ben kafamdaki fiyatlara göre çok beğendiğim şeyler buldum, darısı başınıza:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder