22 Mart 2013 Cuma

Karma Alışveriş Yeniden

Herkese selamlar,
Artık almıcam diyorum almıcam diyorum ama insanın ihtiyacı biter mi? Bitmez. Hele de kadınların..Her gün yeni ve güzel şeyler çıkarmasalar rahat edemezler. Benim de bu sıra yaş yirmilerin ortasına geldiğinden midir nedir bende "bu hayata bi daha ne zaman gelcem kac sene daha böyle şıkır şıkır giyincem" şeklinde bir düşünce hasıl oldu ki batırıyor beni. Acil kurtulmam lazım bundan:) Geçen çarşamba uğrayacağım yoktu ama Fatih'e işim düştü gene bi pazara girdim. Öyle boş boş yürüyemiyorum ben. İlla bir şeyler düşünüyorum bu sefer işin içinden çıkamıyorum. Biraz da yürümem lazım kilo aldım. O yüzden avm, pazar şeklinde yürüyüşler yapıyorum. Her zaman almam ama nedense aldığım zamanlar yazma isteğim geliyor:) Neyse pazara girdim. Tanıdığımız bir yerden şal almıştı oraya gittim. Öyle güzel bir tezgah ki. Ne şekilde şal isterseniz var. Renkler şahane. Ve emin olun 70 liralık şallarla yarışır. Pazarın sebze bölümünden ayrılan yolu Fatih Camii'ne doğru takip ediyorsunuz. Aşağı doğru kıvrılıyor. Sağ taraftan ilk sokağın hemen girişinde. Satıcı abla şekerpare gibi. Kesinlikle memnun kalacaksınız.

<!--more-->
Resimde çok belli değiller ama iç göstermeyecek şekilde ve baya ince. 15 liraydı şallar. 20 ve 25 e de var ancak bunlar çok hoşuma gitti benim.Ayrıca Aker Armine ve ithal eşarpları uyguna satan bir abla daha var pazarda. Fatih Camii avlusundan girince Malta Kapısı değil onun hemen ilerisindeki kapıdan girince önüzüze geliyor. Hatta karşısında tupperware satan ablalar da var. Eşarplar 30tl civarı onda da.
Daha sonra pazardan çıktım. Göz makyaj temizleyicim bitmişti markette acı badem sütlü mendil bulmuştum alma hatasına düştüm çok kötü kokuyor. Acı bademi yemiş gibi oluyorsunuz hiç tavsiye etmem. Bu fiyaskodan sonra yeni bir temizleyici lazım oldu T-Shop'a girdim.Bana bir ürün tavsiye ettiler. Daha önce çok tavsiyeye uyup ürün denedim ama memnun kalmamıştım. Tamamen bitkisel diyince dikkatimi çekti.


Ürünler bunlar. İspanya'dan ithal ediliyormuş. Kadın bitkisel dedi ama bence içinde illa kimyasal vardır gibime geldi. Şu an indirimde 10tl dedi. Bende denemek istedim.Neyse beyaz olan temizleme sütü. Hem göz hem yüz için. Göz temizliğinde mendildense sütü tercih ediyorum. Göz çevresi nemlenmiş oluyor daha iyi hissediyorum. Kokusu gayet güzel. Ben temizleyişini de çok beğendim. Kampanya bitince fiyatı 23 lira olcakmış. Şu an çok makul bir fiyatta kocaman birde. Ben sevdim, tavsiye ederim. Öteki tonik. Kadın çok ısrar etti aslında hic düşünmüyordum ama indirimdeyken deneyeyim bitkiselse sıkıntı olmaz dedim. Bana baya gül suyu gibi geldi. Zaten öyle kokuyor ama içinde başka şeyler de var sanırım. Neyse şimdilik o da iyi duruyor siyah noktalar için biraz daha kullanıp yorum yazıcam:) Protex neyin nesi diceksiniz eğer bunları beraber alırsanız 2tl ye geliyor. Her eve antibakteriyel sabun lazım. Özellikle toplu ulaşım kullanılıyorsa.
Bunlardan sonra U.S Polo'ya girdim sezon sonu indirimini beklediğim montumu bulmanın sevinci ile aldım:D Bedenim hic bir yerde kalmamış bir beden ufak almak zorunda kaldım ama olsun zayıflamam için iyi motive edici olur değil mi:) 
Montumm:)

Herkese iyi geceler. Yakında tamamen bitkisel bazı ürünler tanıtıcam hazırlık aşamasındayım sağlıcakla kalın:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder